Det kom som ett mirakel

Jag tror jag drömmer och jag vill inte tro att det är sant - DET SNÖAR!! Men faktiskt så är det ändå mysigt på ett sätt förutom att det bara blir kallare och kallare ute (jag hatar kylan. har ni märkt det?) för nu har man en god anledning att mysa hemma i soffan tillsammans med en filt och kopp te! Och ikväll ska jag och Simon mysa till det
riktigt ordentligt tack vare att snön är här. Vi ska nämligen äta våfflor med sylt och grädde! Ska bli så underbart gott och mysigt! ♥



Blev en slarvig outfitbild idag

Strumpbyxor - H&M
Långt linne - Ginatricot
Tröja - Ginatricot
Skinnväst - MQ
Pumps -
DinSko



Burr burr burr burr. Jag fryser fortfarande!!


Åh nu blev jag sugen på våfflor! Det ska jag också göra snaaaaart (men inte ikväll)

Kram

2009-11-04 // 19:07:51
» M

Nu är väll simon lycklig när han får ut o sladda med bilen i snön.

2009-11-04 // 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback