Detta är resultatet

God morgon!!

Jag har studiedag idag (som det så fint heter) och det skadar ju inte efter veckan som varit. Ni vet ju, jag har ju haft hur mycket som helst i skolan som har varit ganska avgörande och så vidare. Jag har pluggat i stort sätt 15 timmar om dygnet och det har verkligen tagit på mina krafter riktigt ordentligt!! Så en ledig dag passar hur bra som
helst, och så är det helg nu också! Riktigt underbart och otroligt passande.

Har somsagt haft en hektisk vecka och lagt ner precis allt på skolan. Detta har givetvis gett resultat på hemmet, pojkvännen och vänner. Jag har alltså inte haft tid med att diska, städa, ta rätt på mina kläder eller någonting. Simon har varit hjälpsam men även han har haft rätt mycket och plugga i veckan. Påtal om Simon så har mitt
stressade jag, inte varit så mysig eller trevlig emot honom eftersom att varken tid eller ork har funnits. (Jag vet, det låter hemskt, men det är sant) Han förstår såklart mig men det spelar ingen roll. Ikväll hade jag tänkt att vi skulle mysa till det med en god middag, tända ljus, mys framför Tv:n och en kväll som handlar om att vi ska vara med
varandra och ta igen allt som vi har missat!!

Eftersom att jag är ledig idag så ska jag börja med och städa upp på allting. Detta är såklart steg 1 för att överraska Simon lite! Han har nog räknat med att han ska ta allt detta idag när han kommer hem för att han har sett på mig hur jag har mått. Men det ska han inte behöva! Utan jag ska starta bra musik, springa runt och plocka och dona, och sen när allt är klart kommer det kännas SÅ underbart! Det vet jag.

Såhär ser alltså min dag ut:


Som ni förstår är det här långt ifrån hur vårt hem vanligtvis ser ut. Förstår ni
mig nu, på riktigt, att jag har haft en riktigt förjävlig vecka?!



Jeeeesus, vilken orkan det har varit i er lägenhet..... Tur att ni har städat nu :-)

Kram

2009-11-13 // 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback