En ledig, men proppfull måndag

Måste börja med och säga att filmen som vi såg igår, 2012, var ruggigt bra!! Otroligt läskig handling som jag verkligen hoppas aldrig inträffar på riktigt. För inte kan det vara sant att det finns dom som tror att vår värld kommer att gå under på riktigt, år 2012?!!! Herregud, då har vi ju bara drygt två år kvar att leva. Haha, det kan ju aldrig stämma. Jag tror att det är bullshit och fejk!!

Vad tror ni?!

Vaknade imorse av att pappa rinde 10:13. Han frågade om jag hade lust och  tid att hjälpa till och bära flytt. Självklart svarade jag ja. Vad gör man inte för sin pappa liksom? Så jag tog på mig, slängde i mig en macka och cyklade iväg. Duktigt av mig va? Nu är jag hemkommen, mätt i magen efter lunchen som pappa bjöd på.

Ny vecka, och vad står på schemat? Kan ni gissa?
MASSOR AV PLUGG, PROV OCH INLÄMNINGSUPPGIFTER SÅKLART!

Let's go Jenny!
(Ja, jag har ju inget val)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback