En liten extra puss till min pappa

Min kära far fyllde 41 år igår men som jag dock inte firade eftersom att jag och mina
vänner hade planerat maskeradfest och så vidare. Men i fredags tjuvstartade vi lite då
jag, Isabell och Simon blev bjuda på mat där hemma. Vi åt tacos och myste tillsammans
med mycket skratt! Jättehärligt! Däremot så missade jag och Simon smörgåstårta som
åts igår med släkten, och eftersom att smörgåstårta är typ det godaste som finns så
ska vi åka hem till Vretstavägen nu ikväll och smälla i oss! HIHI! Det ska bli sååååååå
gott!! Både jag och Simon går runt och stampar här hemma och vill åka upp till dom nu
och börja äta! Haha :) För övrigt så fick pappa en snygg tröja och tre par  kalsonger av
mig  och Simon. Hoppas du blev nöjd!!

GRATTIS IGEN PAPPA! HOPPAS DU HADE EN BRA FÖDELSEDAG! VI SES IKVÄLL!!



Glöm inte bort att du är världens bästa pappa! ♥


» Pappa

Jag är jättenöjd! Jättefina presenter, men det viktigaste är att ni kommer och hälsar på!

Puss & Kram Pappa

2009-11-01 // 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback