En riktigt lyckad kväll igår!

Lokalfetsten ute i Baggetorp igårkväll var hur grym som helst! Tack till er alla som var med och gjorde den så otroligt ball, och framför allt tack till Josefin, Ludwig och Sandra! Det var toppen på alla sätt och vis!!

Min dag igår började med att klockan ringde 08:30 och då var det dags att göra sig iordning! Jag jobbade ju några timmar på MAREMA tillsammans med min kära bror och det var jätteroligt! Mycket folk, mycket paketinslagning (kanske lite FÖR mycket, bröt min långa fina nagel bland annat tack vare det) och en hel del roliga stunder tillsammans med Niklas!

Tog bussen hem till Vingåker, fixade Isabell, åt, duschade, sminkade mig och sen kom det lite grabbar hit och även Cissi och Jennifer efter ett tag! Satt här hemma ett tag innan vi åkte ut till Baggetorp - Bygdegården och dansade loss!! Ja exakt, vi dansade loss kvällen lång och skrattade, mådde allmänt bra och träffade massor med folk! Precis
som det ska vara. Jag tror vi alla var lika glada där ute igår. Det var inget uppkäftigt beteende eller något fjantigt bråk som det ofta kan uppstå när man är så otroligt många på ett och samma ställe med alkohol inblandat. Väldigt roligt att det blev som det blev igår!! TACK IGEN!!


Vi avslutade kvällen med att åka in till storstaden och mätta våra magar.
Snacka om guld


Härmed konstaterar jag att det tar på krafterna att ligga i! Jag är DÖD idag men det antar jag att jag inte är ensam om. Fast en sak är säker, och det är att det helt klart,  utan tvekan är värt det! För fyfan vilken kväll det blev!!

Idag är det fars dag, så det jag började göra när jag vaknade 12:30 "i morse" var att  ringa min fina pappa och tala om att han är världens bästa pappa!!
Hoppas ni inte har glömt att gratulera era pappor idag! Isåfall får ni skämmas ordentligt tycker jag!! Hur som helst, vår familj firar inte denna dag så jättemycket, eller vi gör inte en så stor grej av det ska jag väl säga, utan vi brukar åka hem till farmor och farfar och fika  tillsammans, vilket vi även ska göra nu ikväll! Sånt är mysigt tycker jag, att sitta och fika tillsammans och ha det trevligt ♥


vad gullig du är min prinsessa! tack som fan att du kom, jag älskar dig <3

2009-11-08 // 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback