Ett alldeles för fullspäckat JAG

Hej där!

Jag måste börja med och säga att jag bokstavligt talat är helt slut som människa!! Det är SÅ mycket nu för tiden med allt och alla. Har betat av massor av skolarbeten och prov men nästa vecka har vi hur mycket som helst!! Samhällskunskapsprov, matte B prov (4 kapitel), ett tjockt svenskahäfte om språksociologi, ett tjockt häfte i handels
om service, en utvärdering av hadelsarbetet skriftligt, idrottsuppsats, naturkunskapsläxa..
Behöver jag fortsätta? Samtidigt som allt det här så vill folk klippa sig, träffas och umgås, blabla blah. Och det vill ju jag också såklart!! Jag älskar att klippa folks hår och allt det där, och jag vill ju mer än gärna umgås och träffa alla underbara människor som finns. Men hur ska jag hinna allt?! Jag vill ju så mycket mer än vad som hinns med..

Just nu är jag ensam hemma, äter godis och har tid med mig själv. Ska tvätta av mig och sätta på en kopp te, lägga mig i sängen och slötitta på Tv tills Idol börjar igen. Vill ju se vem som åker ut ikväll!! Spännande spännande. Sedan ska jag läsa lite i min bok (om jag orkar, och inte somnar) och därefter släcka lampan. Hade planerat en fet, skön
sovmorgon men det kan jag stryka ett streck över! Ska nämligen börja jobba inne på MAREMA klockan 10:30-15:00. Min kära bror ringde mig tidigare idag och frågade om jag kunde hoppa in och hjälpa till med att stå i kassan och slå in paket (det är ju fars dag på söndag. glöm inte det, ni alla som har en lika underbar pappa som jag har) och  sjävklart  tackade jag JA och ställer upp som extra hjälp!

Imorgon efter jobbet får jag springa till bussen, sedan kommer lillasyster hem hit och vill ha hjälp med håret och sminket! Sedan är det dags för mat, dusch och sen måste jag börja fixa mig själv! Det är ju lokalfest imorgon som mina kära vänner har anordnat. Ska bli jätteroligt! Verkligen. Sa jag förresten att det är ganska mycket runt om mig och mitt liv för tillfället?! Jag vet knappt vad det är för dag längre. Jag vet, jag måste coola ner. Det är inte bra att stressa och ha hur mycket som helst att göra hela tiden. Fan, jag har ju till och med börjat blivit trög har jag hört? JAG, trög!?????




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback