Filmkväll med boysen

Min dag idag på praktiken har gått superbra!! Jag har haft mycket och göra,
närmare bestämt 7 klippningar! Sedan har jag delat många, goa skratt med min
underbara handledare, Ellenor, som vanligt!! Som jag trivs på min salong ska jag
säga er! Det är underbart!
Det kommer bli tont utan henne och salongen i två
veckor nu, men jag har lovat att skicka ett vykort. Och direkt när jag kommer hem
igen så ska jag dit och jobba!! Det passar ju utmärkt, för då är det ju lov och jag
har ingen skola att tänka på!

Vad är bättre än att ta fram snacks, mysa till det med ljus till en långfilm i
detta gråa, trista, regninga väder?!
Simon och Pontus har hyrt Twilight som
ingen av oss har sett!! (Haha, jag vet att vi är lite efter, men bättre sent än aldrig)
Har hört  att den manlige skådespelaren är grymt snygg, så jag kanske blir sådär
larvigt kåt som alla andra töntbrudar! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback