Frågor och svar

Ärlighet
Ditt äldsta hångel: Född 89
Vad tycker du om kärlek? Det är fantasiskt, men komplicerat ibland!
När kramade du någon sist? Igår
Har du svårt för att bli kär? I Simon var det inte så svårt
När kysste du någon sist? Igår
Är du singel? Nej
När fick senast en komplimang? Igår kanske?

Har du någonsin
Varit medvetslös? Ja, usch :(
Hånglat med någon riktigt ful? Nej
Hånglat med fler än 50 personer? No way!
Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? Nej (a)
Gjort något riktigt dumt? Ja, klart jag har
Gjort något du verkligen ångrar? Det också.
Varit nykter på nyårsafton? Ja!
Åkt ambulans? Det har jag faktiskt aldrig gjort
Gjort något olagligt? Det var vi väl alla, någon gång?
Sagt jag älskar dig och menat det? Absolut!!
Tar du droger? Aldrig i mitt liv!
Vilka kläder sover du i? NAKEN
Är du ensam nu? Ja, mycket

Senaste personen som
Sov i din säng? Jag själv
Såg dig gråta? Simon
Fick dig att gråta? Komplicerade grejer
Du gick på bio med? Simon, Jennifer, Pontus och Jacob

De senaste 48 timmarna har du
Gråtit? Ja :(
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Är osöker, men kanske
Saknat någon? Så jävla mycket!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback