Går det att stryka ett sträck och säga POFF?

Om jag kunde trolla, så skulle jag trolla bort allt som har hänt sen i måndagskväll. Jag har haft det riktigt jobbigt och kan inte säga annat än att min energi har sugits ur kroppen på den lilla tiden. Det har varit som att en blodigel suttit fast på mig och sugit, sugit, sugit och sugit ut precis allt inom mig!! Detta har gett resultat - Jag har ont i mitt bröst och det hugger till när jag andas och rör på mig. Alltså, bröstet mellan mina tuttar! Det är riktigt obehagligt och jag undrar vad det kan vara som spökar?!

Är alltså hemma idag. Dom ska ringa tillbaka från Vårdcentralen 13:15 och ge mig en tid så att jag kan få hjälp med mina besvär. Håller tummarna att det inte är något allvarligt. Det skulle jag absolut inte orka med!! Inte en chans.

GLÖM INTE BORT MIN FRÅGESTUND!! KOMMENTERA I KOMMENTARSFÄLTET
I FÖRGÅENDE INLÄGG OCH FRÅGA PRECIS VAD DU VILL. JAG HAR JU LOVAT
ATT JAG SKA SVARA PÅ PRECIS ALLT FOM FRÅGAS!!

DET KAN VARA ALLT IFRÅN "HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU VARIT OTROGEN?"
TILL "VEM ÄR DIN STÖRSTA IDOL?"


SÅ KOM IGEN NU - TA CHANSEN OCH FÅ REDA PÅ PRECIS VAD DU VILL VETA OM MIG



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback