Ge mig ett stort Grattis!!

Jag är godkänd i matte B. Nu är det över. Så jävla myket över!! Och jag är överlycklig och stolt över mig själv som aldrig förr. Vilken lättnad!! Uj uj uj.

Vad ska jag fira med idag då? Hm... Något tips? Vad hade ni gjort?

MASSOR MED KÄRLEKSFULLA KRAMAR TILL ER OCH EN STOR, VARM, KÄLEKSTANKE TILL MINA FINA VÄN, VIKTORIA ♥


» Mamma

GRATTIS!!!

Jag sa ju att du skulle fixa det.

Njut gott nu av detta.

Kramar mamma

2009-11-12 // 12:52:58
» Sara

jag vet hur du känner. jag blev verkligen på gränsen precis godkänd i matte b. jag har typ aldrig varit så lycklig som när jag fick veta det. hah

2009-11-12 // 18:11:11

<3 du är bääääääääääääääääääääääst gullet!! VISSTE ATT DU SKULLE KLARAT :D du är en kämpe! Puss sötnos min

2009-11-14 // 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback