Goes redhead!

Några hundralappar fattigare och förhoppningsvis riktigt rödhårig innan den här dagen är över. Är så trött på mitt hår nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men det här ska nog göra susen!!

Bara det att jag måste hitta någon som kan färga mitt hår... Skitsvårt själv bak i
nacken och det! Någon frivillig?!

Såhär roligt hade vi det idag! Mitt, Viktorias och Jessikas mästerverk! Snyggt va!?


jag kan!

2009-11-05 // 21:57:11

Jag skrev till dig på msn, fast du inte var inne. Min mobilladdare är borta så jag kan inte ladda min mobil. Och i min mobil finns ditt nummer, så det blev pannkaka av allt.Skriv till mig om du kommer in på msn, LOVE cecilia

2009-11-06 // 15:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback