Haha, nu bjuder jag ganska mycket på mig själv!!

Måste börja med och tala om att jag inte fattar själv att jag vågar lägga ut den här bilden! Shit alltså. Sen ska jag säga er att jag inte ens visste att Simon fotade mig här, utan den här bilden hittade jag i min mobil igår.

Såhär kan det iallafall se ut när Jenny Söderlund är stressad!! Ja, att kissa och plugga på samma gång går faktiskt riktigt bra! Ni ser ju själva. Förstår ni att jag är allvarlig i mina inlägg då jag berättar hur stressad jag är och hur svårt det är för mig att hinna med allt som ska göras?! Det gäller att göra så mycket som möjligt på samma gång!

Varsågod! Här har ni ett exempel på hur ni sparar tid!



Jeeesus, ska det vara nödvändigt :-) Hur länge sitter du på toan egentligen....????

2009-11-25 // 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback