Hemkommen från julhandeln

Puuuh, vad trött jag är!! Att gå runt och shoppa i flera timmar tar ju verkligen kål på en. Somnade i bilen hem och vaknade av att Simon tvärbromsade då ett rådjur sprang rätt ut i vägen! Det var lite läskigt faktiskt. Usch!!

Hur som helst så är det ju riktigt mysigt att gå runt och julhandla. Det känns så roligt att köpa julklappar tycker jag, att ge bort fina presenter. Jag och Simon är inte klara, vi hittade inte alla julklappar men nu har vi iallafall kommit en bit på vägen och det är ett stort plus! Ännu roligare var det att vi var flera stycken idag, hela familjen, höll jag på att säga. Pappa, Anne-Elise, Isabell, Simon och jag. Förresten, vi åt lunch på IKEA och har ni testat nyheten?! Grillad kycklingfilè med pommes och bearnaisesås. Sjukt gott!! Testa nästa gång ni är där :D

Nu ska vi spela Tv-spel, jag och Simon.
Haha, löjligt men kul!
Och ikväll blir vi bjudna på middag.
Trevligt trevligt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback