Jag kan inte knorra! Hur gör man?!!

Åh, vad arg jag är nu!! Jag och Simon satt ute i köket och slog in julklappar nu för ett litet tag sedan. Allt blev perfekt fram tills jag skulle börja "knorra" paketsnörena. I helvete, det går ju inte!! Snöret är fortfarande lika spikrakt hur jag än gör! Jag fattar inte. Jag har testat med olika saxar, på båda sidorna av det där förbannade snöret och allt vad du kan tänka dig, men det blir iallafall inte krulligt. VARFÖR?! Åh, skitsamma. Läs listan nedan istället om du orkar...


1. namn: Jenny Söderlund
2. smeknamn: Jämpa, Jempis, Bempe
3. mellannman: Maria Isabell
4. höger- eller vänsterhänt: Höger
5. humör just nu: Lite småtrött
6. favoritgodis: Lakrits!!
7. är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding och lever
8. kläder just nu: Leggings och myströja
9. internetsidor inne på just nu: Blogg bara
10. musik just nu: Inget
11. vad åt du senast: Korvstroganoff och pasta
12. vad sa du senast: "Va?"
13. favoritkläder: Leggings och någonting mysigt till
14. om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja: Hm,

svår fråga. Men 80-talet tror jag
15. är du bra på matte: När jag vill
16. fisk eller badkruka: Beror på hur varmt det är
17. favoritfärg: Svart
18. saft eller alkohol: COOOOLA!
19. hur många kuddar sover du med: 4
20. favoritväder: Som och värme
21. spelar du nåt instrument: Nej
22. morgon- eller nattmänniska: Inget av det, haha
23. sparare eller slösare: Slösare som bara fan :(
24. vem/vilka är viktigast för dig: Min familj och min pojkvän
25. det bästa du vet: Kärlek, god mat och vänskap
26. bästa film just nu: Hm, jag vet inte.
27. ser du på kärleken som ett misstag: NEJ!
28. hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte
29. framtidsdrömmar: Bli en grym frisör, köpa en hummer och flytta till ett fint hus tillsammans med Simon där vi och våra fina barn ska bo och ta hand om varandra!

30. är du kittlig: Haha ja
31. snarkar du: Nej
32. rädd för insekter: Ja, så tjejigt så
33. skilda föräldrar: Ja =(
34. största svaghet: Att jag är så jäkla känslig och att jag ofta blir FÖR arg
35. musikstil: Rock!
36. bästa bok: Svår fråga...

37. duschar eller bad: Beror på tillfälle
38. pizza eller hamburgare: Både och
39. har du nån flickvän/pojkvän: Världens bästa
40. favoritchipssort: Sourcream and onion
41. synliga ärr: Två stora på magen
42. stökigt eller välstädat: Välstädat
43. hur många kusiner har du: 2
44. hur är din drömtjej/kille: Precis som Simon, fast inte lika trög som han ibland kan vara ;)

45. ljust eller mörkt bröd till frukost: Mörkt
46. vilken läsk är godast: Coca cola!
47. vad gör du helst?: Va?
48. hur många syskon har du: 4
49. bäddar du din säng: Jajamen
50. är du mörkrädd: Ja, ibland
51. städar du ditt rum själv: Såklart
52. sjö eller hav: HAV!
53. saltar du på maten: Japp
54. favoritkaka: Oj, det finns ju många!
55. gillar du att sjunga: Njae
56. vilket instrument är vackrast att lyssna på: Vet inte
57. hur gammal är du: 17
58. hårfärg: Röd
59. vad anser du om president Bush: Haha, jag anser ingenting
60. röker du: Nepp, fy
61. kaffe, te eller inget: Te såklart
62. pysslar du med nån sport: JAG? Haha, nej
63. hatar du dig själv: Absolut inte! Jag älskar faktiskt mig själv




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback