Jag ligger hemma hela dagen idag..

.. Och tycker synd om mig själv! Ja, det är självklart sprutans äckliga biverkningar som har tvingat mig att stanna hemma från skolan. Jag har så sjukt jävla ont i armen, har inte sovit alls mycket i natt, och har kräkts en gång. Usch! Vill inte prata med om detta nu. Jag vill bara att det ska gå över och att jag ska känna som en människa!!

Jag har kommit på att det finns många nackdelar med att ha såhär ont i armen:
  • Det går inte att ha något klädesplagg på armen, utan jag får gå runt i ett
    linne och frysa!!
  • Det går inte att skära ost
  • Det går inte att duscha och tvätta håret
  • Det går inte att sova eller ha täcket över sig
  • Det går inte att ligga på sidan
  • Det går inte att sitta normalt i soffan
  • Det går inte att lyfta någonting
  • Det går inte att bädda sängen
  • Jag kommer inte kunna slå in resten av julkapparna som jag har planerat
  • Det går inte att diska
  • Det går knappt att byta om
  • Jag kan inte sätta upp håret i en toffs
- JAG SÄGER BARA EN SAK - KOM HEM FRÅN JOBBET SIMOOOOOOON!!

Förresten, förstå vad jobbigt om man skulle bryta hela armen och att den aldrig skulle bli återställt igen. Jag skulle aldrig klara mig, det är tydligt det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback