Jag står i duschen...

.. Simon låser upp dörren, kommer in och säger "Hej snygging, hur går det?" Jag svarar ganska kort tillbaka "Jo, det går bra" Sen duschar jag vidare och tror självklart att han har gått ut. Men jag hade fel, så jävla fel. För bara några sekunder senare så drar han bort skynket fort som tusan, tittar på mig och slänger en stor hink med iskallt
vatten på mig, börjar tokgarva och springer ut igen!!

Fattar ni grejen?! Jag står och duschar, kopplar av för en gångs skull och så kommer han in och förstör allting. Och hur fan kan man komma på grejen?! Haha, hur tänkte han och hur vågade han?! Men jag ska erkänna att faktiskt inte gick att bli arg, utan jag skrattade (utan att jag försökte erkänna det såklart) och kunde inte sluta för jag såg framför mig hur jävla sjuk hela grejen var och hur roliga vi måste ha sett ut!!

Ja ni.. Inte alla som har det lika påhittigt som oss antar jag?!
Haha, vi är faktiskt sjuka. Vi har blivit det tillsammans på något vis.

Godnatt
Dröm sött
/ Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback