Jag ville ha falukorv till lunch!

Stannade hemma från skolan idag. Detta på grund av en extremt kort, onödig dag och sedan tack vare att jag sent igårkväll kom på att det var dags för prov i samhällskunskap. Jag hade inget val, utan stannade hemma och började plugga vid 9-tiden i morse. Cicci sms:ade mig för några timmar sedan och meddelade att vi som inte gjort
provet får göra det nästa onsdag istället. Känns både bra och dåligt. Jag behöver alltså inte råplugga idag utan kan ta lite i taget, men och andra sidan hade det varit skönt  och fått gjort det  imorgon så det är ur världen. Menmen, same shit egentligen.

Har nu ätit lunch och läst vidare i min tjocka bok som jag har lånat från biblioteket.



Detta är den absolut tjockaste och största boken som jag har lånat frivilligt. Den är på
närmare bestämt ca 600 sidor och boken är somsagt väldigt "stor" i storleken.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen ett tag till och fortsätta. Den verkar nämligen
otroligt spännande och bra! Någon som läst den förresten?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback