Jenny in school - Outfit och bilder

Idag kör jag på jeans och ett rött/vitt randigt linne med en svart kofta till:


Fredag, IGEN! Och jag har slutat skolan redan. Slutade klockan 12:00 tack vare att Engelska B lektionen på drygt tre timmar är inställd. Jag hade planerat att sitta kvar och plugga (duktig som jag är) men läraren som jag behövde få tag på hade gått hem.. Så typiskt!! Känns som att sådant här bara kan hända mig, haha!  Men skitsamma, jag är glad iallafall. Hihi!!

Jag ska ta 14:33-tåget hem till Katrineholm, och när jag kommer dit så ska jag gå hem till mamma och hämta lite kläder, sedan kommer Simon in och hämtar mig. Eller, vi ska gå på stan och köpa dom sista julklapparna, sedan shoppa nya sängkläder och handla mat!! Kvällen är inte plenarad för min del, min stora kärlek ska ut och roa sig, så jag blir ensam. Undra vad jag ska hitta på? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback