Kanske vill du shoppa lite hos mig?

Håller på och viker tvätt och rensar garderoben. Inte bara Simon som avskyr mig och alla mina kläder, sminkprylar, hårnålar överallt, hårsaker och så vidare. Utan jag börjar faktiskt hålla med honom (utan att jag erkänner det inför honom såklart;)) Hela lägenheten består ju utav mina kläder och grejer som inte ska vara där dom är!! Fan.

Bla bla bla, hur som helst. Jag tänkte faktiskt nu ihelgen gå igenom ordentligt vad jag  vill ha kvar i klädväg och vad jag inte vill ha kvar. Tänkte slänga upp dom fräschaste plaggen här på bloggen och se om någon är intresserad av att köpa något för en billig summa pengar! 25% av det som finns i min garderob är ju för tusan aldrig använt..

Nu hänger allt på er!! Så tell me, skulle detta vara en intressant grej?


jag är intreserad! :D

2009-11-09 // 20:23:41
» Emma

Det låter som en rolig idé :D jag är på!

2009-11-09 // 22:10:18

jag är oxå intresserad!

2009-11-10 // 19:55:12

Jag med :D

2009-11-10 // 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback