Kvällens look!

Vår kära vän, som alltid kommer att vara en av världens bästa killar, Pontus, fyller hela 20 år idag! Tänk vad fort tiden går egentligen. Nu finns det inga förbud längre, han får ju till och med gå på bolaget alldeles själv!! Fan vad härligt. GRATTIS!!

Vi har varit hos honom nu ikväll, jag och Simon. Där hemma bjöds det på fika tillsammans med trevligt folk! Vi gav även presenter och fick se vad han mer hade fått på sin stora dag!

Vad mer ska jag säga? Avudsjuk är jag iallafall. Jag vill också vara stor, köra bil och gå på bolaget. Fan. Känns som en evighet tills dess. Men min tid kommer ;) Eller hur?!


Och såhär såg jag ut efter att ha dragit på mig mina nya strumpbyxor och
slarvigt slängt upp håret i en toffs!!


En H&M-outfit förutom kavajen som är från TIGER och platåskorna från DinSko


Jaaa, du övningskör ju, så du är ganska stooooor! Tiden går fort!

2009-11-13 // 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback