LÖRDAG, 14 NOVEMBER

Tjolahop!

Min arbetsdag inne på MAREMA har varit superkul, som vanligt. Måste tala om en  riktigt rolig sak som jag är så rörd av. Kunder har gått fram till chefen och berömt "den där otroligt söta, duktiga tjejen" Fan, hur underbart känns inte det och höra? Snacka om att vissa sätter en rejäl fullträff! Precis vad jag behöver ibland.

Pappa och Anne-Elise kom in med Corollan så jag kunde övningsköra hem! Vi började med att överraska lillasyster Isabell (som ligger hemma sjuk, misstänkt för svininfluensa) och gav henne godis och en tidning som dom hade köpt! KRYA PÅ DIG GUMMAN!! Efter besöket så tog vi oss en riktigt LÅNG biltur och hamnade bland annat i sommarstugan för sista gången i år antar jag. Hur som helst, nu är jag hemma och så jäkla hungrig att jag nästan dör! Ikväll är det 20-årsfest hemma hos Pontus! Ska bli riktigt roligt!

Hej så länge




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback