Man får inte alltid, allt!

Vet ni en rolig sak? Jag fick ett starkt VG på mitt frisörprov som jag gjorde idag. "Vad tusan" tänker folk som känner mig nu. "Är HON, JENNY nöjd med ett VG i frisörämnet?!!" Men ja, det är jag, tack vare alla omstädigheter och hur jag mår just nu. Har ju som en del av er vet, haft problem med att hantera stressen. Det är många dagar/kvällar jag har fallit igråt, men i måndags sa det STOP!! Det är en lång historia, men nu äter jag iallafall medicin som förhoppningsvis ska hjälpa. Tack gode gud för det!!

Vet inte riktigt hur mycket jag vill berätta om detta, men jag har iallafall ett gulvärt stöd av mina nära och kära!! Påtal om "nära och kära", jag och Simon kom precis hem efter att ha varit och firat Anne-Elise som fyller år idag tillsammans med min underbara släkt! Vi har fikat, skrattat och pratat om allt möjligt. Jättetrevligt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback