Morgonmys med frukost på sängen

Söndag igen! Eftersom att jag missade Idol i fredags så tittar jag på reprisen nu idag. (Men jag är arg på mig själv eftersom att jag inte kunde hålla mig, utan tjuvkikade på vem som åkte ut redan igår) Hur som helst, jag har tänt ljus och ätit frukost i sängen framför Tv:n med en stor kopp varm oboy. Och det passade ju bra att mysa till det riktigt ordentligt eftersom att det var kärlekstema på Idol. Och som vanligt bölar jag och blir otroligt rörd. (Jag fattar inte?!?!) Men till er som sett det, visst var det vacket? Jag har ju alltid sagt det - Att kärleken är det finaste som finns!



Två bilder på mig och min kärlek


Hihi Simon ser lite rolig ut på första bilden hiihi!<3 saknar er<3 (( Men bilderna var jätte fina<3))

2009-11-22 // 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback