Nu är det bara en (stor) pusselbit kvar

Godmorgon alla korvar!!

Vet inte vart jag ska börja eller formulera mig för att få er och förstå hur jävla mycket jag har runt omkring mig. Massor med saker som jag vill klara av!! Och skolan, shit alltså, stora viktiga prov på en och samma vecka. Skitsmma, kan inte förklara för er!! Det är så svårt. Ni behöver inte veta heller iofs. Bara allmänt ointressant. Usch och fy!!

Hur som helst så klarade jag Sallhällskunskapsprovet nu idag. Pontus (vår jätte treviga lärare) rättade provet på en gång och det var en otroligt skön lättnad!! JAG KLARADE DET!!!!!!!

Äntligen kan jag lägga samhällsskiten bakom mig!

Världens största matte B prov imorgon. Jag får ont i magen av det här verkligen!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback