OLSEN TWINS

Olsen twins får mig att se ut som ett frågetecken på alla sätt och vis. Att dom är framgångsrika och oerhört duktiga på sin grej är ju självklart. Men hur mår dom  egentligen? Hur känner de sig inombords? Känner dom att dom räcker till tack vare deras pengar osv? Jag är jäkligt osäker. För det första så är det ju ingen hemlighet att
droger har varit inblandat i deras liv under en tid, och jag menar, det pågick under tonåren. Det är allt ifrån okej. För det andra, dom ser ju slitna ut. Jag kan inte se vart dom är snygga eller sexiga som det klart och tydligt vill framstå som. Dom är så spinkiga att dom ser sjuka och läskiga ut, dom är mörka runt ögonen och under ögonen
finns påsar stora som, jag vet inte vad. Äter dom ens något? Sover dom något? Skrattar dom och mår bra? Lever dom ett lyckligt liv eller är det bara pengar som räknas?! Om man bara visste...

Jag vet iallafall att folk med mycket pengar inte mår ett skit bättre än oss som lever med en "normal" inkomst. Vad är pengar egentligen? Är inte det mest värdefulla kärlek? Och den absolut bästa kärleken är ens familj, pojk-/flickvän, vänner och andra nära och kära. Fan, för mig är pengar ingenting. För mig är LYCKA att må bra, att
känna mig lycklig och glad som en solstråle. Fan, mitt liv är perfekt och jag badar inte i pengar.

Hur mår dessa tjejer egentligen?

Har dom någon gång känt sig lyckliga och tillräckliga?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback