Svar på era frågor

1. Varför/Hur var du otrogen?
2. Hur blev det du & simon igen?

Det är faktiskt såhär att både jag och Simon har varit otrogna en gång var. Så tåkigt och onödigt verkligen! Det tycker vi båda och vi kommer aldrig att göra om det. Vi harlärt oss att man inte vinner ett skit på det utan att man bara ångrar sig. Men vi alla är väl unga och dumma, inte bara vi? Som tur var handlade det bara om en kyss, men en kyss är ju en kyss. Eller hur? Och svaret på din andra fråga är faktiskt att det aldrig tog slut mellan oss, utan vi tog oss igenom det tillsammans! Det som har hänt mellan mig och Simon har fört oss hit vi är idag, och idag har vi det alldeles perfekt tillsammans!! :)

 

hur skulle du reagera och vad skulle du göra om du fick reda på att du var gravid nu?

Oj! Jag vet faktiskt inte. Svår fråga. Men självklart skulle det väcka tankar och känslor hos mig (och även Simon) Eftersom att jag älskar frisöryrket så känner jag i dagsäget att jag vill bli klar med utbildningen, jobba och tjäna ihop pengar i några år, resa och därefter sätta ett nytt liv till världen. Men sen vet jag inte hur jag skulle reagera i dagsläget.. Skulle jag klara av att göra abort? Det vet jag inte. Antar att det blir en annan grej då.


hur många läsare har du per dag ?

80-100 om dagen. Förr när jag bloggade var det mer än dubblet så mycket, ni vet när jag videobloggade och var aktiv på metrobloggen?! Kanske blir lika ambitiös igen, vem vet ;)


vem är din bästa vän o vad har ni för relation? =)

Jag har många bästa vänner och jag har en underbar relation till dom allesammans! En bästa vän är en vän som ställer upp dag som natt, ger råd, gråter med dig, skattar med dig och hittar på roliga saker! Jag älskar mina vänner!


1. när ska du ha bloppisen? ser verkligen fram emot de!
2. hur lång är du?
3. ungefär hur mkt väger du?
4. kan du inte slänga upp en bild på dina favorit festkläder just nu? :D


Roligt att läsa din blogg! kram


1. Det har blivit lite försenat tack vare att jag har haft det ganska stressigt under en tid nu. Fick medicin idag som ska hjälpa mig med mina "stressproblem" så i helgen garanterar jag att jag ska ta tag i bloppisen! Kul va?

2. Jag är 1.65 cm

3. Jag väger 52 kilo

4. Absolut kan jag slänga upp bilder på mina favorit festkläder! Tar det i helgen, lovar!! Vad roligt att du gillar min blogg! Jättekul. *Kramar tillbaka*



Jag har en fråga. Vem är din bästa storasyster? ;)

2009-11-18 // 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback