Tänk om han fortsätter i den här takten?!

Sitter nu med ett stort leende på läpparna och lika kär som vanligt! Fan, måste börja med och skryta om att jag har världens bästa pojkvän på precis alla sätt! Vårt fina, underbara och klockrena förhållande slår allt! Allt. Det är jag bombis på ♥

Hur som helst, det var en rolig grej som jag ville komma till. Ni vet mitt inlägg där jag skrev om vad som skulle förbättras i min vardag som jag skrev igår? Där stod det ju bland annat om att jag skulle ta tag i träningen igen. Simon är också villig att ändra sig på den fronten och vi tränar ju skitbra tillsammans! Han föredrar badhuset nu för tiden (vet inte om det är för att han älskar att köpa fika efteråt) medan jag helst går ner till gymet eller ut och går en rask promenad. Så där krockar vi alltså lite...

När han kom hem idag la vi oss i sängen och pratade lite samt planerade dagens träning och vad vi skulle äta osv. Jag var stenhård och sa att "idag går vi till gymmet" medan Simon sa "nej, idag går vi till badhuset" och så höll vi på ett bra tag fram tills han kom med ett underbart lockande förslag. Om vi går till badhuset idag så lovade han att han skulle ta disken innan vi gick och att han skulle ge mig 15 minuter massage ikväll! Frivilligt!! Jag hade inte ens nämnt någonting om varken disken eller massage. Tokfan är bra desperat ibland. Jag skulle aldrig ha sagt en sån grej. Och det roliga är att han har diskat de 5(?) senaste dagarna...

Reultatet av detta är givetvis att jag följer med till badhuset! ;)


MIN STORA KÄRLEK ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback