Unnade mig fina naglar idag

Idag slutade vi 11:30 i skolan. Så skönt så! Både jag och min kära vän, Jessika är så otroligt trötta nu för tiden och känner den där jobbiga deppsidan inombords. Vi vet att det har och göra med vädret, den kalla hösten. Och idag passade vi på att fixa våra naglar koppla av tillsammans! Vi hade även vår solstråle, Viktoria, med oss som sällskap. Och det är verkligen viktigt hörreni, att komma ihåg och ta hand om sig själv och inte vara vara någon servicekvinna till alla andra hela tiden... Kom ihåg det!!

Jag är jättenöjd med resultatet och känner mig hur fräsch som helst!!



Efter ett tag såg det ut såhär och jag blev livrädd!! "Är jag klar nu?!" tänkte jag.
Kunde dock inte fråga eftersom att männen var kineser och usla på svenska.

Men resultatet blev såhär!! Fint va?



» Sara

vad kostade det?

2009-11-11 // 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback