Vad har slagit slint!??

Det jag anade om mammornas val stämde inte riktigt. Jag hade bara rätt vad det gällde Helena och Oskar! Hur som helst, så önskar jag alla tre mammor ett lyckligt och kärleksfullt liv, hur det än slutar och så vidare!!

Måste erkänna en pinsam sak, en jävligt pinsam och konstig sak.
Ska få fram det med en fråga till er läsare. Tjuter ni också när ni tittar på Ensam mamma söker?!! Fan, jag sitter i soffan och bölar med en pappersbit som hjälpmedel. Har gjort det flera veckor i rad nu! Jag blir rörd långt i i hjärtat verkligen! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?! Men ärligt alltså, fan, kärlek är verkligen det absolut vackraste som finns. Men det borde finnas gränser. Inte är det normalt att storböla till Ensam mamma söker?! Seriöst. Säg för Guds skull att jag inte är ensam. Snälla. Det kan ju inte vara sant.

Nu börjar jag böla igen snart. Tv3.se är överbelastat och kan inte besökas. Jag som måste se programet som visar hur det har gått för dom. Ärligt, jag måste se det ikväll. Kommer inte kunna somna annars. Jag svär.


» Mamma

Det är inget fel på dig...L

Tur att Isabell inte lyckas med allt...S

Eller hur?

Kram mamma

2009-11-08 // 21:30:01
» Lolen

Fast det som de visar i ensam mamma söker är jue inte riktig kärlek.

Den är ju konstgjord för att tillgodose tittarnas behov

2009-11-09 // 08:42:08

Hej Hej!

Måste erkänna att jag satt och grät till avsnittet jag me, även fast jag ändå varit med om allt i sommar.

Jag kan säga till Lolen som skrivit att detta inte är äkta kärlek, så är det det. Jag trodde inte jag kunde bli kär i tv kanske när jag ställde upp, men så var det någon som slog något hårt i huvudet på mig, och jag blev tok kär. Kramisar

2009-11-13 // 08:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback