Även världens lyckligaste tjej gråter ibland

Vilken (ursäkta) jävla helvetes pissdag det här har varit! Jag har haft noll koll på mig själv verkligen. Det hela började redan när jag vaknade i morse. Har gråtit, gråtit och gråtit konstant hela dagen fast jag inte vet varför. Det har räckt med att Simon kollat mig i ögonen eller att någon låt börjat spelats ur högtalarna eller att jag börjat tänka på vad som helst eller att jag kollat ut och insett att det regnat, och så vidare. Ni förstår vad jag menar kanske? Det har liksom bara kommit... Sorgen.

Samtidigt som jag bara vill gå och somna och aldrig mer vakna så är det nog väldigt nyttigt att ha sådana här dagar så att jag sedan kan uppskatta dom bra jag har! Fast det är otroligt svårt och tänka så när jag är som mest ledsen och det inte spelar någon roll vad jag gör, utan tårarna sprutar ändå.

Jag står fast vid att det inte finns någon obehagligare känsla än sorg och ångest. Jag svär på att jag hellre kapar av mig ena handen istället för att gå runt och känna den onda känslan som hugger i mitt hjärta. Det är som (bokstavligt talat) en kniv hugger och att såret blir djupare och djupare för varje sekund som går.

Jag antar att jag inte är ensam om att ha sådana här dagar i vardagen. Och kanske finns det någon som förstår mig en liten aning?! Förstår vad det är jag pratar om. Men eftersom att jag är en person med väldigt starka känslor så känns det som att jag alltid blir lite extra drabbad vad det än gäller. Så att vara en person fylld med känslor kan
alltså vara både positivt och negativt.


Det finns så mycket jag skulle kunna sitta och skriva här, men jag väljer att runda av mitt inlägg nu. Det räcker här. Men nu vet ni, att även jag gråter och mår dåligt ibland. Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och pyssla här hemma. Jag är ensam ikväll. Simon gick ut med sina vänner. Det gör ingenting eftersom att det kan vara skönt att vara själv nu ett tag och tänka igenom livet och försöka samla alla känslor, ta reda på vad som svider och försöka göra det bästa av allting.. En sak är säker, och det är att jag är otroligt tacksam över att han finns och att vi delar våra liv tillsammans



Oj, vilket skruttig dag du verkar haft! Det var inte kul. Jag lider med dig! Men som tur är verkar det ha gått över?! Vi finns här för dig om du behöver!!!! PUSS & KRAM

2009-10-04 // 19:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback