Den här veckan tog knäcken på mig

Det här underbara, efterlängtade lovet är så otroligt passande just nu! Jag hade inte orkat en enda dag till i skolan - Jag svär!! Igårkväll var jag hemma tillsammans med Simon och tittade på Idol, åt massor med gott och bara tog det lugnt. Vad slutar kvällen med tror ni? Jo, att jag somnar i Simons knä i soffan. Som tur är väckte han mig när utröstningen var och då fick jag se Nicklas bli utröstad och jag blev besviken! Eddie skulle ha åkt ut. Rackarns!!

Somnade inför natten vid 23tiden och sov till nästan klockan 12 idag. Så jag ljuger om jag säger att denna vecka inte har tagit knäcken på mig.

Ska vila upp mig lite till i förhoppning om att jag snart kommer tillbaka med lite roligare nyheter! :) Fram tills dess så hoppas jag att ni tar väl hand om er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback