Det är en lång onsdag idag

Sitter i bibliotekt och kollar runt på Internet men blir störd av ett gäng coola killar som sitter och skriker "FITTA" tack vare att deras spel inte går så bra. Dom är alltså 17(?) år och sitter inne på tv4 eller vad fan det nu är, och spelar spel som tydligen häger på liv och död. Patetiskt.

Nu återgår vi till mig och min dag istället. Jag slutar skolan 16:30 idag vilket innebär är jag kommer att vara hemma vid 18. Jobbigt. Jag spyr. Typ. Usch. Jag tackar återigen "några i klassen" Puss på er!

Ikväll är det ju säsongstart av Bonde söker fru och det får vi ju inte missa! Haha, nu låter jag som en pensionär igen. Men skitsamma, efter det ska jag se Efterlyst!

Fan så intressant det här blev.
Shit. Jag tror jag dör.
Fyfan vad jag är bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback