Det där jävla suget

Shiiiiiiiiiit alltså, jag vet inte hur jag ska formulera mig eller vart jag ska börja. Egentligen spelar det ju ingen roll, utan det är ju bara och säga som det är - Mitt sockersug är enormt!! Och när det väl kommer (vilket det gör minst en gång om dagen) så går det inte att stoppa. Jag menar allvar nu alltså! På riktigt verkligen. Så som ni förstår trycker jag i mig massor med onödigt socker varje jävla dag. MINST en gång om dagen. Usch, jag spyr nästan nu när jag tänker på det. Men vad ska jag göra då? Jag säger ju inte liksom åt min kropp att "Nu ditt gulliga lilla sockersug, nu kan du komma fram" utan det kommer ju av sig självt. Och när det kommer och jag inte har godis, kakor eller bullar hemma så får jag panik och bokstavligt talat springer till Ica.

Usch, fy och blä. Förstå om jag håller på såhär i hela mitt liv, då kommer jag att bli världens fetaste kvinna. Fast iofs så skulle det ju inte göra så mycket, för då skulle jag bli med i rekordboken och bli känd, skämt osido. Fyfan Jenny
Maria Isabell Söderlund!! Jag måste försöka bli av med det. Och jag hatar folk som säger; "Men ta ett äpple istället" HALLÅ?! Ett äpple när jag har SOCKERSUG?!! Det går ju inte. Det hjälper ju inte. ÅH!

Snälla, hjäääääääääääälp mig.
Snälla, snälla, snälla, snälla.


Nu ska jag fortsätta äta muffins och titta på Bonde söker fru


» Lolen

Det är inte sockret som man blir fet av.

det är alla transfetter.

Sockret förstör bara dina tänder och förtjockar blodet.



Akta dig för att få diabetes bara.

det är ett helevete

2009-10-28 // 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback