Söndag

Och så var det söndag igen.. Gårdagen var hur trevlig som helst tillsammans med Simon, Pontus och Jennifer. Vi började med att bowla (där jag och Jennifer spöade killarna) och sedan gick vi hem till oss och spelade kort! PUNKT. Där ska jag avsluta min berättelse och låta allt stanna mellan oss fyra. Vi hade iallafall skitkul och vi skrattade verkligen som aldrig förr. Kan väl erkänna att vi inte kom i säng förrän vid halv fem inatt! Haha :) Tack som fan för igår iallafall, min älskade pojkvän och mina otroligt fina vänner, Pontus och Jennifer! Ni är bra ni ♥

Vi sov till 14 idag vilket känns... sådär. Hela dagen är ju förbi. Men vad gör det?! Man måste ju få utmana ödet lite ibland och leva livet. Fan, vi lever ju  bara en gång!! Pontus, Jennifer och Simon förstår vad jag menar nu ;) Ingen annan!

PUSS PÅ ER!


haha. vi förstår mycket! Ni är också bra :)<3

2009-10-18 // 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback