En hetsig måndag

Vanligtvis brukar jag älska måndagar men det gör jag inte idag. Jag är så jäkla stressad så att jag bara känner för att äta bajs. Eller nåt. Fan. Igårkväll sms:ade Jessika mig vid 21-tiden och frågade mig hur det gick med
nyheterna som vi ska presentera i skolan imorgon. (Vi ska presentera två nyheter var, en inrikes och en utrikes) Hallå, tror ni att jag hade börjat eller? Nej, jag hade helt glömt bort att det skulle göras!! Detta resulterade i att jag
satt uppe till tolv inatt och pluggade. (Och jag är långt ifrån klar)

Vad mer då? Jo jag har haft prakrik idag, men var tvungen att gå tidigare tack vare att jag måste in till trafikskolan idag igen och sitta och lyssna två timmar på en kille som pratar! Hur ska det gå när jag har dessa nyheter i min skalle, och matten, och redovisningen och funderingarna på hur i fasiken jag ska hinna allt?!!Åh, jag hatar verkligen den där jävla pressen. HATAR!




Men skitsamma, allt löser sig och speciellt om man heter Jenny Söderlund.
Jag kan ju allt jag, bara jag vill ;)
För mig existerar nämligen inte; "Jag kan inte"
Så det så.

Bussen går om 20 minuter.
Är jag klar?
Nej.

Sa jag att mitt liv är ganska stressigt idag? Och nämnde jag att jag hatar pressen?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback