En ledig måndag

Vilken trevlig dag det här har varit! Jag är helnöjd, typ. Både jag och Simon fick med oss lite smått och gott hem från H&M. Och vad mer? Jo, massagen var skön som tusan och teorilektionen var lika intressant som vanligt.

Kvällen är planerad. Den ska tillbringas med Pontus och Jennifer. Guld!


Här är två vackra bilder som togs under middagen idag. Jag och Simon gick till Konsum och handlade varm kyckling och kallsås. Till det kokade vi ris och myste hemma hos mamma. Dock utan henne eftersom att hon var på jobbet.. Synd

Isabell är här och nu ska jag sluta skriva blogg och hjälpa henne med hår och
smink. Hon ska nämligen snart iväg och träffa sina kompisar!!


Puss
/ Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback