En solig lördagsmorgon i oktober

Två dagar sen sist. Hoppas ni har mått bra utan mig! Kan väl börja med och säga att det inte har blivit någon mer träning.. Fan. Det går inte så bra på den fronten.

Nu är det iallafall helg och det behövs för min del. Hade en skitjobbig dag igår vilket jag kände på mig att jag skulle få redan klockan 05:15 då klockan ringde. Men jag gick till skolan iallafall och det skulle jag aldrig ha gjort. Jag hade en dålig dag helt enkelt och fick inte något vettigt gjort på hela dagen känns det som. Behöver inte gå in på detaljer, för mina nära och kära vet vad jag sitter och skriver kring för ämne..

Min älskade mamma fick mig på fötter igen då vi möttes när jag kom till Katrineholm och väntade på bussen som skulle ta mig hem till Vingåker. Hon hade köpt en fin blomma och så söta hjärtan till mig!! Snacka om att känna sig älskad



Mamma sa att det lilla hjärtat skulle jag ha med mig i jackfickan vart jag än befann mig och när allt kändes som jobbigast skulle jag krama om det och tänka på henne. Det större hjärtat som ni ser på den högra bilden skulle jag lägga på ett fint ställe här hemma.. ♥ TACK SÅ MYCKET. JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Nu ska jag hjälpa Simon att tvätta och putsa på bilen. Ha en bra lördag sötnosar.
Puss och kram
/ Jenny




va fint :) ska vi ta en promenad imorgon? det är dags!!

2009-10-10 // 14:32:54

Ja, det tycker jag verkligen att vi ska göra gumman! Ring mig imorgon du <3

2009-10-10 // 15:00:32
» Mamma

Älskar dig...

Du, du vet väl att du är min favoritunge...S

Säg inget till dom andra...S

Kramar mamma

2009-10-10 // 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback