En till dag åt.... skogen

Sådär ja. Kväll igen! Vad har jag gjort hela dagen egentligen? Inte ett piss rent ut sagt. Bara legat hemma och sovit, tyckt synd om mig själv och ja, drukigt te också såklart. Känner mig... som imorse när jag vaknade. Varken bättre eller sämre alltså. Vet inte hur jag ska göra, om jag ska tvinga mig att gå till skolan imorgon eller om jag ska försöka krya på mig genom att sova, sova, sova och dricka lite te.. Som ni vet hatar jag att ligga hemma och inte göra ett någe, jag blir ju psyk. Fast iofs har jag ju lite och plugga. Matte B och Svenska, Skönlittelatur. Hm, får se hur det blir.

Ska ta mig en dusch och en..... kopp te!
Fyfan så jag håller på egentligen.


Förresten, så smällde jag i mig pizza förut! Så, nu har jag avslutat inlägget på ett bra och positivt sätt. Hoppas ni är nöjda och inte alls lika tråkiga som jag är just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback