En update innan det är dags för sängen

Mötet/lektionen med Gunnel gick bra ikväll! Dock så känner jag mig inte riktigt överens med kapitlet "funktioner" men det hoppas jag ändras under morgondagen. Jag ska nämligen stanna hemma från skolan och vrålplugga till
torsdagens stora, viktiga matte B prov!

Efter en timme hemma hos Gunnel kom Simon och hämtade mig och vi åkte hem till Pontus där även Jennifer var! Jättetrevligt att träffa dom igen efter helgens bravader ;) Haha! Vi fikade och tittade på Tv tillsammans ikväll och
vår dag har slutat väldigt bra! Att ha vänner som sprider glädje och dom där speciella skratten är ju inget annat än underbart! Eller hur?!

Nu ska jag och min stora kärlek hoppa i säng och släcka lampan för dagen.
Det är en ny dag imorgon!

Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback