Första steget är taget... Igen

Jag kom hem 30 minuter tidigare än planerat idag. Underbart! Hur som helst, jag hade köpt med mig en stor godispåse hem tack vare att min sockersug var så enormt! Väl hemma så åt jag och Simon mat tillsammans som han hade varit snäll och lagat. Efter det slängde vi oss i sängen och pratade, skrattade och slogs lite (på skoj alltså) Hihi!!

När vi hade det som mysigast och roligast så ringer det på dörren. Och vem står där om inte Micke?! Och vad ville han? Träna såklart. Suck. Som vanligt. Haha. Men tokfan tvingade med oss, ÄVEN MIG och det var exakt 7 veckor och 2 dagar sedan jag tränade sist. Det blev en snabbis på gymmet, närmare bestämt 30 minuter men det är alltid något. En bra början. Så nu kommer nog jag ha en tjatande Micke efter mig som vill träna, träna och träna. Hm, ja, vi får se hur det går! Kanske dags och ta hand om sin kropp ordentligt för olika anledningar. Hallå, jag vill inte se ut som en sjubarnsmorsa och ha en kagge som hänger och dinglar.


Bjuder på en bild på mig och min fina vän

Nu ska jag se på bönderna som söker efter en fru!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback