Fredag och helg igen!

Äntligen hemma!

Idag måste jag faktiskt erkänna att jag är en väldigt stark person.
Inte för att jag har mycket muskler utan för att jag kämpar och står ut även fast jag tror att febern befinner sig i min kropp. Jag har rullat permanent på tid, rullat Jessikas hår med curler och jobbat matte b i tre timmar och kommit väldigt långt fram i boken! Fyfan så  nöjd jag är över mig själv nu. Vad ska det här firas med tror ni? Godis, popcorn, grönsaker och dipp såklart och världens mysigaste hemmakväll med Simon!

Titta så söt Jessika var idag! Haha, snuttan ♥


JENNNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY hahahahahah

okej jag bjuder på den:D

2009-10-03 // 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback