Helt klart på bättringsvägen

Körlektionen gick superbra igår! Och då menar jag superbra! Teorilektionen likaså. Faktiskt ganska så intressant, eller vänta, nu kanske jag överdrev lite. Vi fick typ lära oss vad allt kostade och hur man byter glödlampor på en bil. Eller okej, nu kanske jag överdrev igen. Äh, skitsamma då. Förjäkla kul var det iallafall och nu känns det att det är på riktigt och att det gäller att ligga i!

Det var underbart att träffa mamma igår och jag har sovit bredvid henne hela natten. Mysigt! ♥ När jag kom hem från skolan idag mötte Simon mig vid bussen och vi gick till Joan's och fikade tillsammans. Otroligt mysigt och skönt med en lugn stund och faktiskt så är det skönt att ha en lugn stund ute, och inte bara här hemma :)

Nu ska vi äta kvällsmat och fortsätta med möbleringen.
Vi hörs senare. Eller hur?!


Du var verkligen duktig! Jag var inte alls rädd (jag darrar fortfarande...) Nejdå! Skojade bara, men vi har ff mycket kvar tills du har körkortet i din hand. Men med en sådan smarting så är det inga problem! Kram

2009-10-13 // 20:21:58
» hanna

varför börjar du på körskolan redan nu? :P fan ett år kvar tills du fyller idiot

2009-10-13 // 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback