Idolsnack

Det var absolut den rätta idolen som åkte ut igår!! Jag känner på något sätt att Camilla inte riktigt hörde hemma i tävlingen utan att det är som dom säger, hon efterliknar Kicki Danielsson och borde lägga ner sin tid på schlager istället. Eller hur? Men hon har ju iallafall lyckats gjort bort sig i Tv ganska så rejält! För det första så gjorde hon ju om vackra låtar till melodifestivalslåtar och sedan hörde hon ju fel namn och slängde sig i Peters famn överlycklig som aldrig förr. Haha, det ser ju så kul ut verkligen! Men vad pinsamt det måste ha känts efteråt. Jag kan bara tänka mig ;P


Hur som helst så hoppas jag att det går bra för henne i framtiden trots att hon är lite blåst och annorlunda :) Så, lycka till!!

SnyggErik var ju absolut bäst igår och han var så sexig i kläderna!! Håller ni med mig?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback