Jag är ju verkligen bäst :)

Det gick superbra på sjukhuset idag! Helt sjukt, tror knappt att det är sant - Jag varken svimmade eller spydde!! Vet inte vad det kan ha och göra med.. Om det är tack vare alla mina "lycka till- sms och kramar", stödet av min underbara familj eller det jag har intalat mig ett bra tag nu, att "jag kommer att klara det!" Egentligen spelar det ju ingen roll varför det gick som det gick. Jag ska inte bry mig om det nu, utan jag ska njuta och le över hur otroligt bra det gick!!

Jag sitter hemma hos mamma nu och myser med henne och Freja, min älskade lilla systerdotter! Vi har lagat mat och läst böcker nu på kvällen efter sjukhusbesöket. Självklart har vi kollat på Bolibompa och matat fiskarna som Freja tycker är hur kul som helst! Det är så mysigt och umgås med med skruttfian (och mamma också givetvis) ♥


Slänger in två bilder som är tagna nu ikväll.


Freja hade lite roligt med Isabells dator förut... Haha!!



Kärlek



Mina älsklingar!

2009-10-23 // 17:38:25
» Mamma

Ja, vi fick oss ett härligt skratt av Freja bus, visst är hon bra go trollungen.

Jättefin bild på jättefina tjejer, goa ni är.

Kram mamma



2009-10-23 // 19:17:07

gud, frejas ögon!!

galet fina.

2009-10-23 // 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback