Jag finner inte ord

Det är sant. Jag känner mig bokstavligt talat, d ö d. Jag har svårt att förstå hur jag kan vara så förbannat trött hela tiden! Och kallt är det, från morgon till kväll. Jag behöver ledighet och min pojkväns famn att ligga i. Jäkla toffel jag
är. Jag vet. Men fyfan så bra jag har det på den fronten!! Totalt oslagbart ♥


Vad gör jag annars? Sitter i skolan och vill hem. HEM! Nu. Och fryser gör jag också, men det är inget ovanligt som ni kanke har förstått. Jag hatar hösten. Såhär kallt och jäkligt brukar det väl inte vara?! Eller har jag fel? Jag tänkte på
en sak förut, snart kommer vintern också. Det är ju nästan så man vill gråta.

Tack för mig!
/ Jenny




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback