"Jennydagen" är nu över

När jag kom hem idag hade min älskling överraskat med söta grejer tack vare att det är min namnsdag idag. Ja, för er som inte vet så är det Jenny och Jennifer som står i almanackan. Hur som helst så visste min älskling det, och även mina andra nära och kära och det är ju såklart det som betyder! Resten skiter jag ju i! :P

Hämtade även ut mina stövlar som jag beställde från Nelly. Men usch så besviken jag blev när jag öppnade kartongen och tog upp dom. Inte alls vad jag hade förväntat mig! Ingen dragkedja, för stora, ful färg och pösiga runt vaderna.. Fy! Dom är så fula att jag inte ens tänker visa er... Sorry! Dom kan ni få tillbaka och göra vad ni vill med - Nelly.com.

Tack för mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback