Nu kommer shopping-updaten

Som ni vet var jag otroligt otroligt trött igår så jag dissade er och min coola shoppingvisning här på bloggen. Sedan så kom ju Pontus igårkväll också, och då lagade vi toast och planerade inför lördag som kommer att bli hur grym som helst!

Hur som helst, lite bilder och annat skoj från gårdagen har jag ju lovat er.
Bortsett från all mat och annat hem hit så handlade jag lite smått till mig själv.

Min buse på tåget


Vi luchade tillsammans i Norrköping och jag valde att vi skulle gå till Wok-time som har blivit mitt absoluta favoritställe i den härliga staden. Visst ser det gott ut?


Som ni förstår ängade vi en del tid åt att prova maseradkläder. Och här är en  av ala tusentals masker i testade. Äckligt ful va?!


Han liknar ju verkligen en clown.....


Och här är det jag handlade till mig

Fräcka armband från Lindex


En skitsnygg klänning som sitter perfekt från H&M och som jag såg hade kommit in i Katrineholm nu också, så jag antar att jag inte kommer att vara ensam om att ha en sån.


Grejer från Apoteket som är till för att ta hand om tänderna ordentligt som min tandläkare tipsade mig om.


Och alla maskeradgrejer såklart! Dock får ni inte veta förrän imorgon vad jag ska vara utklädd till ;) Därför jag kladdat ner bilden. Men gissa vettja! Den som gissar rätt först får ett pris här, här, på min blogg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback