Nu måste jag bita ihop!

Jag har inget val. Var tvungen att stanna hemma från skolan idag för att kunna plugga matte hela dagen så att jag klarar det där jävla provet imorgon. Men min motivation just nu, ligger på 0,0000.

För det första så är det så jävla grått och trist ute att jag måste tända alla lampor som finns här hemma för att kunna se vart jag sätter fötterna över huvudtaget. För det andra så börjar jag bli rädd att någonting inte står rätt
till i min kropp för jag är så otroligt seg och trött!! Men jag har kommit på att det kan ha och göra med min nervositet... Matteprov imorgon, spruta imorgon (Jag är livrädd för sprutor efter jag låg dödssjuk på sjukhuset. Det är
liksom mitt psyke som inte riktigt klarar detta. Jag har inte tagit en enda spruta efter den tiden utan att jag svimmat och spytt. Men nu måste jag ta en till, annars kan jag inte åka med till thailand och det vore ju synd)
och sen är det lite annat runt omkring en hela tiden.. Det är inte lätt när det är svårt!

Nu måste, måste måste (jag brukar alltid säga att det inte finns några "måsten"men idag gör det det) fortsätta med pluggandet nu. Jag har inget val.

Hittade en gammal, men en mycket passande bild till detta inlägg

Det är bara att bita ihop!
- Nu köööööör vi matteboken!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback