Ny vecka, nya tag!

Shit vad mycket saker det hände förgående vecka... Jag träffade någon som jag absolut inte ville träffa, jag vurpande och slog backen i huvudet framför massa folk i Norrköping, jag hade ont i magen, jag började gråta i skolan i fredags tack
vare matte B och alla konsekvenser (det handlar inte bara om mig utan det är massor som har hänt. Svårt och förklara), grät framför pappa och Anne-Elise hela fredagskvällen, fick trumhinnan sprucken, åkte till akuten, tjaffsade med Simon
och blabla bla bla.
Jag har haft en jäkligt jobbig vecka och helg alltså!!

Men nu är det måndag igen och jag har gett mig fan på att den här veckan kommer att bli mycket bättre än den förra! Sitter just nu och äter mat, blev matlåda nu när jag har slutat från praktiken och den består av kyckling och ris. Mumsigt! Anledningen till att jag är hemma så här tidigt från praktiken idag beror på att jag ska in till körskolan och köra min första körlektion! Hihi!! Jag ska även på min första teorilektion ikväll. Spännande! Vi får se hur det här slutar ;)

Gillar iallafall pappas kommentar då han ringde upp mig imorse: "Jenny, tänk på att inte hejja på folk när du kör bil med körskolan sen, för det får  man inte göra!! Utan koncentrera dig ordentligt" Och så skrattar han sådär som bara
han kan. Som en liten treåring och är hur gullig som helst - Världens bästa pappa helt enkelt! Så om ni ser mig köra bil i Katrineholm vid 14-tiden och jag inte
hälsar så vet ni varför ;)

Nu måste jag börja packa med mig lite kläder och böcker till morgondagen. Jag ska nämligen sova hos min kära mor inatt. Mysigt! Förresten, Ellenor hjälpte mig att färga håret idag. Min röda färg innehöll för de första för mycket koppar, sedan var den för ljus och för det tredje så var den väldigt uttvättad. Det är svårt att hålla en röd färg fin när man inte orkar hålla på och tona det en gång i veckan! Nu är jag iallafall mörkröd med lite svarta slingor i. Jag gav Ellenor fria händer och det blev faktiskt bra! Jag gillar ju att vara mörk. Hade lite svårt att vänja mig med ljust
och rött hår från att alltid ha varit mörkmörk brun! Men det är roligt att prova på nya saker! Skitkul. Och vem vet, jag kanske saknar mitt röda/koppar hår!?

Nej, nu måste jag sätta fart.
Önska mig lycka till!!
/ Jenny



Jaaa, visst är han världens bästa!!!! :-) Det är tur att du har honom! Kram

2009-10-13 // 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback