"Stolt som tuppen"

Vad påminner rubriken om tycker ni? Vad förknippar ni meningen med? Tzatsiki - Morsan och polisen, såklart! Vilken underbar film. Haha! Skitsamma, nu var det ju inte det jag skulle skriva om, det liksom bara kom som en parentes. Dags att återgå till det jag ville säga..

Min arbetsdag på salongen har gått jättebra! Är supernöjd med mina klipp och färgresultat! Hade tänkt ta för-och efterbilder men det blev aldrig av. Attans så synd! Hade ju varit roligt och visa er. Till och med Andreas sa det förut när vi hade klippt halva huvudet på honom; "Fan, vi skulle ju ha tagit bilder, för det här kommer att bli en stor skillnad" Så synd att man glömmer bort sånt där. Men det får bli en annan gång helt enkelt!

Jag är iallafall stolt som tuppen och så himla säker på vad jag vill jobba och utveckas mer och mer med i mitt liv och det är frisöryrket och ingenting annat! Det känns som att jag är född till frisör och jag skulle absolut inte kunna tänka mig att göra något annat. Det är en så otroligt härlig känsla ska jag säga er, att veta vad man vill göra med sitt liv!!

Återkommer senare.
Nu är det matlagningsdags!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback